مشکلات اسباب کشی

مشکلات اسباب کشی

حل مشکلات اسباب کشی و باربری

اسباب کشی تجربه ای است که فقط بعضی از افراد آن را “مفرح” می نامند.اما با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر می کنیم، برای نقل مکان به خانه جدید کاملاً آماده خواهید بود.این اسباب کشی مطمئناً خیلی از زمان شما را خواهد گرفت: بسته بندی کردن وسایل، نقل مکان، تمیز کردن خانه جدید و چیدن دوباره وسایل.

نبود زمان کافی برای حمل و انتقال وسایل به مکان جدید

گاهی اوقات افراد به دلیل هماهنگ نکردن به موقع با شرکت های حمل بار و باربری، در هنگام اسباب کشی دچار مشکل می‌شوند. برخی از این مشکلات ناشی از گم کردن آدرس مکان جدید توسط ماشین های حمل بار هستند و یا اینکه به دلیل تاخیر در بارگیری با مشکلات ترافیک شهری و شلوغ بودن خیابان ها مواجه می‌شوند و به دنبال آن ساعاتی را در راه سپری می‌کنند تا به مقصد برسند و بنابراین ممکن است دیر به مقصد برسند.

حمل ناصحیح بار

عدم توجه به روش های اصولی و درست حمل بار باعث بروز انواع ناراحتی های جسمی برای کارگران حمل بار می‌شود و برخی اوقات نیز حمل نادرست بار موجب آسیب زدن به محتویات داخل کارتن ها و خرابی وسایل می‌شود. برای انتقال بار بایستی از روش های استاندارد حمل و نقل استفاده کرد.

کارگران نابلد

آموزش دادن به نیروی کار از طرف شرکت های باربری جزء اصلی ترین وظایف آنهاست. کارگران تازه کار و یا کارگرانی که نحوه انتقال ابزار و وسایل را به درستی نمی دانند، هم خود دچار سردرگمی می‌شوند و هم فرایند اسباب کشی را مختل می‌کنند. بنابراین لازم است که قبل از اعزام آنها برای جابه جایی، آموزش هایی در رابطه با کار حمل و نقل به آنها داده شود تا بتوانند در زمان جابه جایی وظیفه خود را به صورت حرفه ای انجام دهند.

بسته بندی نامناسب

طرز بسته بندی کردن وسایل علاوه بر دقت و حوصله به خلاقیت و آگاهی نیز نیازمند است. اینکه چگونه و با چه نوع جعبه ای وسایلمان را بسته بندی کنیم به دانش و تجربه ما بستگی دارد. بعضی اوقات بسته بندی نادرست منجر به صرف زمان بیشتر برای جا به جایی می‌شود و یا هزینه و نیروی کار بیشتری را صرف نقل و انتقالات می‌کند. بهتر است برای بسته بندی ابزار و وسایل مورد نظرمان از افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند کمک بگیریم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *