نکات مهم برای بسته بندی مناسب

نکات مهم برای بسته بندی مناسب

زودتر شروع کنید بسته بندی معمولا بیش از آنچه فکر می کنید زمان می برد.برنامه ریزی کنید و برای هر روز برنامه ای مشخص نموده، طبق آن عمل کنید. اگر کسی قرار است به شما در جابجایی کمک کند با برنامه ریزی و تقسیم کار مانع ایجاد تنش و ناهماهنگی در کارها شوید.بسته بندی مناسب سلامت شما و کالای شما را به هنگام اسباب کشی  حفظ می کند.
برای شروع از سه هفته قبل اسباب کشی و از محلهایی مثل انباری و کمد هایی که از آن استفاده نمی کنید شروع کنید. ابتدا اجناسی را بسته بندی نمائید که غیر ضروری هستند مثل کتابها، لباسهای غیر فصل و… .
جهت مبارزه با حشرات موذی و بخصوص سوسک رعایت دو نکته ضروری است اولا حتما قبل از اسباب کشی به محل جدید آنجا را سمپاشی کنید ثانیا تمام وسایل خود را از نظر وجود تخم حشرات بررسی کنید، خصوصا وسایلی که در انباری   بوده اند را از بسته بندی خارج و پس از بررسی، مجددا بسته بندی کنید.
جابجایی زمان مناسبی است که از شر اجناسی که دیگر به آنها احتیاجی ندارید و فضای منزل شما را اشغال کرده اند راحت شوید. اجناسی که قابل استفاده هستند به نزدیکان یا موسسات خیریه هدیه دهید و آنهایی که دیگر قابل استفاده نیستند را دور بریزید.
به خودتان آسیب نرسانید، سلامتی شما بیش از هر چیز اهمیت دارد. سعی کنید وزن هر کارتن بیش از 20 الی 25 کیلو گرم نباشد، این کار باعث می شود هم سلامتی شما حفظ شود و هم سرعت و امنیت کار در هنگام اسباب کشی بالا رود. برای جابجایی و بلند کردن کارتن ها حتما نشسته و از زانوی خود کمک بگیرید و به کمر خود فشار نیاورید. جابجایی وسایل بزرگ و سنگین را به افراد موسسه حمل و نقل بسپارید. متخصصان و پرسنل اتوبار آهنگ اماده ی خدمت رسانی و انجام کلیه امور حمل نقل و جابجایی و اتوبار هستند. کافیست با اتوبار آهنگ تماس بگیرید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *